1397-02-12 08:27
691
0
53099
آیت الله علوی گرگانی:

بی تفاوتی در خدمت به مردم، نشانه عدم تعهد به نظام است

آیت الله علوی گرگانی گفت: زمانی که نظامی رشد و پیشرفت می کند، که مسئولین دلسوز و متعهد باشند و باید بدانیم در نظامی خدمت می کنیم که مقدس و با ارزش است و به همین دلیل نباید از هیچ تلاشی برای اقتدار نظام و انقلاب کوتاهی کرد.

به گزارش گلستان ما، آیت الله علوی گرگانی در دیدار مسئولین برق استان هرمزگان بر خدمت رسانی صادقانه مسئولین به مردم تأکید کرد و گفت: خدمت به مردم زمانی ارزش آن دو چندان می شود که برای خدا باشد.

معظم له بیان داشت: خدمت کردن مصادیق زیادی دارد که از جمله آن حمایت از قشرهای فقیر و مستضعف، رفع مشکلات اقشار نیازمند و خدمت عمرانی است.

ایشان افزود: مسئولانی که این چنین به مردم خدمت می کنند، خدای متعال برای آنها در روز قیامت جایگاه با ارزشی در نظر گرفته و خوشا به حال کسانی که مردم در خدمت رسانی فراموش نکنند وبرای عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب قد بردارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: زمانی که نظامی رشد و پیشرفت می کند، که مسئولین دلسوز و متعهد باشند و باید بدانیم در نظامی خدمت می کنیم که مقدس و باارزش است و به همین دلیل نباید از هیچ تلاشی برای اقتدار نظام و انقلاب کوتاهی کرد. / حوزه

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.